Friday, January 27, 2012

GENG MARKALISTIK!!!

Hoooyeah!!!Hoooyeah!!! agak lama aku tak up-date blog ni.. waktu cutilah baru aku berkesempatan nak up-date nih..hehehehe.. ok,,kali ni aku nak memperkenalkan geng aku yg ting-tong macam aku.. group ini digelar GENG MARKALISTIK..

MARKALISTIK???apa tu?? hahaha... MARKALISTIK- literally means gila markah..or in Technically,, empat orang sekawan yang gila markah di dalam kelas prophetic dimana mereka selalu berlumba-lumba utk buat perbentangan untuk mendapatkan markah yang meletoppss..hahahaha

Now,,let me introduce the founders of MARKALISTIK..hehehe

THE FOUNDER OF MARKALISTIK
Kumpulan ini tertubuh pada penghujung November 2011 yang pada awalnya kami malu-malu kucing dan tanpa disedari,,kami kini menjadi sahabat ...hehehehe.. 

Oh ya..kami ada kamus kami sendiri,,kami mereka perkataan baru yang berkaitan kami semua... dan akan di post selepas ini..huhuhu.. 

MARKALISTIK!!! miss you so much guys!!! :p

3 comments:

  1. lagu kt profile naj ni best la jgk :))

    n eheh~ bhgia tgk post nih.. hihi :3

    ReplyDelete
  2. ehehehehee...bahagia ada makna tu..hehe..

    comel mcm kita2..ahahaha

    ReplyDelete