Thursday, November 25, 2010

Melawan KeBOSANan.....

sudah hampir 2 minggu aku cuti... selama itulah aku stay kat rumah je... duduk kt rumah pun buat kerja rumah,,baca novel,,tgk tv,,online,,makan,,tidur,,kacau anak2 jiran yg tgh bermain,,hurm...

dan baru hari ini aku bebas!!! hahah...keluar dari rumah...utk melawan kebosanan yg mendera diri ini...huhu..aku pergi tengok wayang dgn adik aku-najah...ktorg pg hari ni sbb hari rabu tiket murah-Rm7!!huhu.. aku pergi dgn dia je..adik lelaki..no..no..no.. today is sisters day...no boys pls!! huhu..

hari ni kita org pergi Summit USJ-sbb kita org nk tgk Harry Potter & Deathly Hallow Part 1..hahah...bg korg yg duduk dkt dgn Summit..aku cadangkan,,kalau nk tgk wayang,,tgklah kt Summit sbb korg tak payah lah nk beratur panjang2 mcm kt mid or pyramid...kt situ tak ramai sgt org... lg pun aku tak suka bersesak-sesak mcm tu...Rimas!!!haha
                          huhu...ini dia cerita yg diidam-idamkan setelah sekian lama...

kita org pergi dlm pkl 11...dan beli tiket yg pukul 12 punya...


                                                                 hahaha...

cerita Harry Potter kali  ni mmg best...agak menyentuh sdkit hati & nurani aku sbb persahabatan mereka diuji yg buat aku tersentuh...hehehe... bg korg yg selama ini mengikuti cerita Harry Potter ni dr awal lg..pasti tak akn pening bila menonton sequel dia yg seterusnya... adik aku mmg penggemar cerita Harry Potter ni...siap beli novel dia skali... jd..dialah yg telah mempengaruhi aku utk minat kt cerita ni...hehehe..lg pun pelakon2 dia cute!!

                              hahah...masa dorg masih mentah...cute kan??ngee~~

utk sequel yg baru ni mmg adventure sikit,,suspens,,sbb Voldemort buat kacau dan cuba merampas senjata yg paling berkuasa!!!hahahahah(gelak jahat)...
                                 ini dia voldemort yg durjana!!!hahaha

nak tahu sama ada voldemort dpt memiliki senjata pusaka berkuasa itu??hahah...pergilah beli tiket dan tgk sendiri ataupun tunggulah ditayangkan kt movie star or HBO ke....huhu..ni baru part 1...part2 akn ditayangkan pd Julai 2011..ish.. tak sabar nk tggu part 2..

bg aku cerita ni mmg layak box-office sbb jalan cerita yg menarik...elemen2 cerita ni sentiasa buat penonton terasa ingin mengikuti dan nk tahu apa yg bakal terjadi lepas tu.. sah2 lah korg takkan tidur mcm sesetengah cerita yg plot nya kurang menarik..huhu...

aku bg 9 setengah bintang utk cerita ni...aku suka..tak tahulah pulak kalau org lain...keh3...

No comments:

Post a Comment