Saturday, May 7, 2011

BUAT APA CUTI NI???

secara rasminya...cuti aku baru saje bermula pada Ahad lps..ahahahah.. skrg ni aku cuti smpilah hari raya aidilfitri nnt... hahaha...apalah aku nak buat cuti lama2 ni?? hari tu dah minta kerja,, dh di interview,,tp tak dipanggil pun... org tu ckp,, susah sikit kalau nak amik student U yg tgh cuti ni sbb dorg nak org yg kerja tetap..Adess~~ pulak dh.. nk wat mcm ne..mcm tak ada rezeki jer.. ~~ hurm... 
ok,, setelah cuti,, aku tak berapa lekat kat rumah sbb asyik berjalan jer,, pernah 1 hari tu berjalan dari Mydin subang jaya ke Times square kemudian ke Sogo ke jalan TAR dan KL sentral...hahah.. tgk tu..jln smpi tak ingat nak balik..hahahah seronok berjalan...aku mmg suka berjalan-jalan ni..eheeheh.. 
ada 1 hari tu aku pegi teman kakak aku interview kt Agensi Nuklear Negara dkt BAngi..whoa!! first time jejak kaki kt sana...
ini bilik mesyuarat..sementara tunggu giliran,,
mereka kena tunggu kat sini..
aku pun boleh tunggu sekali..heheh
setelah habis interview tu,,aku,, kakak aku dan "kwnnya" pergi ke Hotel Corus kat K.L utk pergi ke jualan minyak wangi...hahah SALE!!SALE!! byk perfume yg ternama di jual..aku tak berapa minat perfume2 ni... eheheh.. tp bila ada org nak bagi,,aku ambil jer.. >> THANKS ABG FAKHRI!!

Abg FAkhri bg aku perfume ni..
Suka2!!!huhu

sblm balik meninggalkan KL.. sempat lg tgkp gmbr KLCC..
masa ni tgh berjalan.. dpt 1 KLCC pun jadilah..haha.





ok,,cerita psl jln2 kt KL dah habis..ehehee...
memandangkan dah lama aku tak berpeluang pergi rumah org kahwin..hari ni-7 hb mei..akhirnya aku pergi ke rumah orang kahwin kt Pedas, Negeri Sembilan...yahoo!! mkn nasi minyak!! keluar rumah pd pukul 11.30 a.m..
sblm memulakan perjalanan..isi minyak dulu...







masa perjalanan... dgn adik bongsu-yan..



yg sblh tu adik aku yg lg sorg-man...

ok..dah sampai,,jom cari nasi minyak!!!! 
ni dia..lama dah tak mkn..nyum2..hahah
best woo dpt mkn nasi minyak,,huhuh..

ok fine!!air smpi 2 cawan..haus ok..hahah
   setelah selesai mkn,,jumpa dgn saudara-mara,,salam-bersalaman.. kemudian pulang.....


ok skrg ada pengumuman..secara rasminya  aku akn menjadi Suri rumah yang bertauliah pada cuti kali ni.. dduk di rumah..buat kerja rumah yer,, mak kata,, tak payah susah2 pergi cari kerja kat luar tu,,buat kerja2 rumah sudah,, adess~~hahahah.. ok semua.. selamat bercuti..
buat kwn2 yg buat short sem,,,selamat kembali,,belajar rajin2 yer,,jgn rindu kat aku..wahahaha... LOL..

2 comments: