Sunday, March 4, 2012

TERIMA KASIH SEMUA...:)



Pada 26 Februari yang lalu, genaplah usiaku-22 tahun!!


Ramai yang bertanya,"Apa perasaan kau bila umur dah meningkat nih??".hehe..apa yang boleh aku katakan..makin meningkat umur kita ni,,makin banyak cabaran dlm hidup ini..dan yang paling utama,,makin dekat janji kita dengan-Nya..

Apa-apa pun,, saya nak ucapkan terima kasih byk2 kpd mereka yg wish,yang ingat birthday saya,, yang sudi celebrate utk saya..buat surprise and yang prank saya sampai saya nangis!!!haha ,,yang memberi tanda ingatan utk saya..
THANK YOU SO MUCH!! and may Allah bless all of you..
setulus hati saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada.....

Ustazah zeti,,kin and ika..

My roomates

My "jiran" and markalistik



 Not to forget..my beloved family-Mak, Ayah, Along and Adik2..
Terima kasih atas doa kalian dan segalanya..huhuhu


Terima kasih kepada anda semua sebab sudi mewarnai hidup saya.. apa yang saya harapkan, semoga doa kalian semua akan sentiasa mengiringi saya sepanjang hidup ini..
TERIMA KASIH.. :)

2 comments: